ماهانماهان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

ماهان تنها بهانه زندگی

شیرین کاری شبانه

1392/5/9 15:50
نویسنده : بابایی
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز میخوام از یه عادت شیرین ولی دردناک ماهان براتون بنویسم. از وقتی که ماهان دندوناش در اومده حتما باید موقع خوابیدن با گاز گرفتن شونه های من بخوابه واین کار رو با یک لبخند ملیح و شیطانی آغاز میکنه جا دشمنتون خالی چنان دردی داره که نگو حتی اگه من هم خواب باشم باز هم منو بی نصیب نمیذاره جالب اینجاست که فقط گاز گرفتن من به اون میچسبه خیلی وقتا شده که از ترسش در اوج گرما مجبورم زیر پتو برم ولی آخرش تسلیم میشم و شانه مبارک در اختیار دندونای تیزش میکنم جاتون خالی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

باباي مليسا
9 مرداد 92 16:36
با عرض سلام و آرزوي قبولي طاعات براي شما و همچنين تبريك به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ مليسا خانم با عكسهاي جديدش به روز شد . خوشحال مي شيم با تشريف فرمائيتون كلبه مجازي مليسا رو نورافشاني و با گذاشتن يك يادگاري ، مليسا رو مفتخر كنيد .
محراب و مليكا
10 مرداد 92 11:53
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
mohammad
10 مرداد 92 16:40
نوش جونش پدر فداکار به تو میگن آفرین
سارا دایی علی
8 شهریور 92 16:09
عزیزه دلم دیگه قربونش بشم با اون دندونای تیزشچی کار به بابایی داری!ناراحت نشو چون دوست داره گازت می گیره بچس دیگه نمی دونه چه جوری باید ابراز علاقه کنه.