ماهانماهان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

ماهان تنها بهانه زندگی

یک روز جمعه با ماهان

1392/12/4 15:50
نویسنده : بابایی
177 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه گذشته من و ماهان یک روز کامل رو باهم سپری کردیم.

مادر ماهان که برای خرید عید به پایتخت رفته بود من و ماهان رو باهم تنها گذاشت و ماهم حسابی خوش گذروندیم.

ماهان رو به دل طبیعت بردم و اون که از چار دیواری آپارتمان آزاد شده بود حسابی کیف کرد و شب از فرط خستگی زودتر از همیشه خوابید و چون اونروز پسر خوبی بود شاید بار دیگر به اون یه حال حسابی دیگه بدم و ببرمش گردش.

اینروزها ماهان کلمات زیادی رو ادا میکنه و تا ١٠ میشمره.راستش الان که سرکار هستم دلم براش پر میزنه خیلی دوسش دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mohammad
5 اسفند 92 0:44
آفرین به تو پدر مهربوووووون و آفرین به مامانه ماهان چیه که از شهر ما خرید میکنه بی صبرانه منتظز 14 اسفند و دیدار شما هستیم
صرافی مرکزی
14 اسفند 92 12:04
سلام وب خوبی دارین به ما هم سر بزنید