ماهانماهان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

ماهان تنها بهانه زندگی

لحظه سخت

1392/6/2 12:24
نویسنده : بابایی
206 بازدید
اشتراک گذاری

میدونید سخترین لحظه برای پدر ومادر چیه؟درست حدس زدید لحظه ایه که گریه فرزند رو ببینن واقعا باید پدر ومادر باشید تا بدونید من چی میگم مخصوصا زمانی که فرزندتون به شدت زمین میخوره و گریه ش بند نمیاد دل آدم کباب میشه توی دو روز گذشته چندبار این اتفاق افتاد مخصوصا دیشب که خیلی ترسیدیم البته بچه باید زمین بخوره تا مرد بشه ولی خب ناراحت کنندست ماهان رو خیلی دوست دارم دوست دارم تمام اون چیزایی رو که آرزوی کودکی ام بود براش فراهم کنم.بچه که بودم بزرگترین آرزوم داشتن یه کامیون اسباب بازی بود.یادمه اصغر پسر زهرامون یه کامیون ده چرخ داشت هرموقع که میرفتیم خونشون با اون بازی میکردم تا مشغول بازی میشدم مادربزرگش میومد و با پستی تمام اونو از دستم میکشید و قایم میکرد خیلی ناراحت کننده بود برام.انشالله وقتی ماهان معنی اسباب بازی رو فهمید اونقدر براش ماشین میخرم تا دل خودم خنک شه به امید اون روز!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mohammad
5 شهریور 92 10:53
چه داستان غم انگیزی
سارا دایی علی
8 شهریور 92 14:49
سلام میکنم خدمت پسر عمه ی خوبم که این قدر قلب صاف و مهربونی داره.هیچ وقت به چیز های بد گذشته فکر نکن تا این قلب مهربونت و ناراحت نکنه آخه گذشته ها گذشته دیگه. امیدوارم همگی حالتون خوب باشه دلم برا ماهان جونم یه ذره شده خیلی خوشحالم که امروز من هم به جمعتون اضافه شدم!