ماهانماهان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

ماهان تنها بهانه زندگی

دلتنگی برای ماهان عزیزم

1392/5/27 13:49
نویسنده : بابایی
402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

باورتون نمیشه هرچی ماهان جون رو می بینم بیشتر دلم براش تنگ میشه.......

هنوز چند روزی بیشتر نیست که ندیدمش ولی دلم خیلی براش تنگ شده.

چند روز پیش به پشتی لم داده بود داشت تلویزیون میدید منم یواشکی که حواسش نبود کف پاشو قلقلک کردم اونم گذاشت وقتی من حواسم به اون نباشه اومد روی پام زد و دوباره به لم دادنش ادامه داد و به روی خودش نیورد که اون بوده.

اینم چندتا از عکس هاش که مربوط میشه به ماه رمضون امسال

ببخشید اگر کیفیت عکس ها خوب نیست چون خودتون بهتر میدونید بچه ها صبر نمیکنن تا ازشون عکس بگیری مثل همین عکس پایینی که ماهان جون دستشو تکون داده.

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mohammad
28 مرداد 92 22:39
دست شما درد نکنه سارا خانوم عالیه عکساتون.
بابایی
پاسخ
شرمنده این عکس ها رو من از ماهان جون نگرفتم... پسر دایی ماهان(معین)این عکس ها رو گرفته